zondag 30 oktober 2011

To do: voorstellingen en workshops zoeken.  Wat er allemaal te doen is!  Zeker wat voorstellingen betreft, ik kan niet kiezen.  Ik vind dit echt een leuke en leerrijke opdracht.  Ik ga heel graag naar het theater, tentoonstellingen, concerten enz.  De voorbije 2 jaar stonden deze bezoeken op een laag pitje en dat vond ik toch wel spijtig.  Maar nu ‘moet’ ik er wel tijd voor maken!  Ook de workshops zie ik zitten.  In het 1e jaar BALO heb ik al een workshop bijgewoond voor kinderen en vond dit heel interessant.  Ik heb er al enkele ideetjes uit gepikt en gebruikt in stagelessen (o.a. tekenen op muziek, parcours met plakband op de grond afplakken, beschouwen, toepassen).  Vooral de afwisseling binnen de verschillende muzische domeinen is me van deze workshop bijgebleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten