zaterdag 10 december 2011

Slecht begin...

Toch wel een slecht begin... Ik had de blogpagina al aangemaakt, met de bedoeling dat ik dan snel alles zou kunnen aanvullen, maar eens ik alle informatie (lesopdrachten, info over stage vanuit de hogeschool, enz.) had voor mijn stage, ging al mijn tijd naar de stage.  Ik had al wel gezocht naar workshops en voorstellingen.  Zelfs tijdens mijn stage heb ik een voorstelling bijgewoond, maar ik kwam er maar niet toe om mijn blog aan te vullen. Op mijn werk was het ook heel druk, waardoor ik veel overuren moest doen.  Ik moest mijn stage gepland krijgen, enz... Niet simpel.  Tijdens de busritten van en naar mijn werk, schreef ik dan snel enkele gedachten en belevingen op.  Nu ga ik toch proberen om alles erop te zetten en toch sneller mijn blog aan te vullen.  Want ik zie een blog als een soort dagboek en dat vul je toch aan als je iets hebt meegemaakt, kwijt wil, beleefd hebt, enz.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten